۱۴۰۳ سه شنبه ۲۹ خرداد

مدیر امور نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه اصفهان منصوب شد

دکتر حسین هرسیج رئیس دانشگاه اصفهان با صدور حکمی، دکتر محمدرضا یزدچی عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی را به عنوان مدیر امور نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه منصوب کرد.

دکتر حسین هرسیج رئیس دانشگاه اصفهان با صدور حکمی، دکتر محمدرضا یزدچی عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی را به عنوان مدیر امور نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه اصفهان منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی، در این حکم آمده است،   امید است با رویکرد جهادی در راستای تحقق اهداف و سیاستهای نظام علمی وارتقاء فناوریهای نوآورانه، تحول گرایانه و مسأله محور در راستای حرکت و پیشرفت همه جانبه در مرزهای نوآوری و فناوری و مرجعیت علمی و دستیابی به دانشگاه نسل چهارم، مطابق با برنامه «دانشگاه جامعه محور وتمدن ساز» و قوانین و آئین نامه های مرتبط، با همکاری و هماهنگی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و بهره گیری از توان و تجربه مدیران، اعضای هیأت علمی، یاوران علمی، دانشجویان و دانشگاهیان و نیز نهادهای پژوهشی بکوشید. در این راستا لازم است:

1. ضمن بررسی، بازنگری، اصلاح و تسهیل در فرآیندهای پذیرش شرکتهای دانش بنیان، با نظارت دقیق و حمایت بعد از پذیرش، در تبدیل علم به فناوری وثروت نقش موثری ایفا کنید.

2. با تقویت ارتباط خود با گروهها و دانشکده ها، فعالیتهای پژوهشی را به سمت پژوهشهای با درجه بلوغ فن آورانه بالاتر و ثروت آفرین هدایت کنید.

3. برای ارتقای دوره ها و برنامه های کارآفرینی و توانمندسازی کادر هیأت علمی، دانشجویان، پژوهشگران و محققان گروه های آموزشی دانشکده ها بسترسازی لازم را انجام دهید.

4. برای پررنگ شدن فعالیتهای کارآفرینی، نوآوری و فناوری، در ارزیابی سالانه و ارتقای مرتبه اساتید محترم، پیشنهادات کارشناسی ارائه کنید

تاریخ:
1403/03/12
تعداد بازدید:
78
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان -بلواردانشگاه - دانشگاه اصفهان - روبروی مصلای دانشگاه - مرکز رشد و کارآفرینی (دانشکده قدیم علوم تربیتی و روانشناسی)
کدپستی: 8174673441
تلفن: 37934363  
تلفکس: 37932924
E-mail: roshd-esf@res.ui.ac.ir
Powered by DorsaPortal