۱۴۰۳ سه شنبه ۲۹ خرداد

برگزاری جلسه ماهیانه مدیران واحدهای فناور

جلسه ماهیانه مدیران واحدهای فناور یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403، ساعت 9 تا 11 در محل تالار نواندیشان با حضور مدیر ارتباط با صنعت برگزار شد.

جلسه ماهیانه مدیران واحدهای فناور یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 ، ساعت 9 الی 11 در محل تالار نواندیشان با حضور مدیر ارتباط با صنعت برگزار شد.
در این جلسه معاون مرکز رشد و نوآوری توضیحاتی درخصوص ارزیابی واحدهای فناور همزمان با ارزیابی شهرک علمی تحقیقاتی ارائه کردند. دکتر طاهری گرایش مرکز رشد را به سمت پذیرش واحدهای فناور حقوقی دانستند و گفتند براساس برنامه های مرکز رشد، واحدهای فناور حقیقی (هسته های فناور) به سمت واحدهای کارآفرینی دانشکده ها هدایت می شوند تا پس از تبدیل به واحدهای فناور حقوقی به مرکز رشد ورود کنند.
در ادامه جلسه جناب آقای مهندس مهدی کمالی عضو هیأت علمی پژوهشی و پژوهشگر برتر حوزه ارتباط با صنعت و جامعه، توسط مدیر ارتباط با صنعت و جامعه به عنوان نماینده ارتباط با صنعت و جامعه در مرکز رشد معرفی شدند و برقراری ارتباط بین اعضای هیأت علمی و واحدهای فناور و همچنین برقراری ارتباط بین صنعت و واحدهای فناور از اهداف حضور ایشان در مرکز رشد اعلام شد.
در این جلسه چالش های واحدهای فناور در ارتباط با جامعه مطرح شد.
 
 
 
از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه به موارد ذیل می توان اشاره کرد.
 1. ارائه گزارش از دوره های برگزار شده و برنامه های آتی برای واحدهای فناور
2. گوشزد کردن اهمیت کسب مجوز فناور از طریق عقد قرارداد با شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان به واحدهای فناور
3. معرفی وب سایت فریلنسر دات کام به عنوان بستری که کارفرمایان و کارجویان برای انجام پروژه‌ها به صورت کارمزدی می‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند؛
4. اشاره به جلسه برگزار شده با فرمانداران تمامی شهرستانهای استان به منظور برقراری ارتباط واحدهای فناور به عنوان بازوان اجرایی دانشگاه با جامعه و افزایش نقش موثر دانشگاه اصفهان و سوق دادن قسمتی از ظرفیت علمی آن به سمت حل مشکلات شهرستان‌ها
5. تبریک به شرکت نوآوری پزشکی راسا اسپادان یکی از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه اصفهان که در جشنواره شیخ بهایی موفق به کسب رتبه اول بخش موسس نیکوکاری مهرآفرینی عماد، با طراحی نرم‌افزار کمک به بیماران آلزایمری و مراقبین ، شدند.

🗓 یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403
🏢 تالار هم اندیشی مرکز رشد
zil.ink/tech_university_isfahan
تاریخ:
1403/02/30
تعداد بازدید:
142
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان -بلواردانشگاه - دانشگاه اصفهان - روبروی مصلای دانشگاه - مرکز رشد و کارآفرینی (دانشکده قدیم علوم تربیتی و روانشناسی)
کدپستی: 8174673441
تلفن: 37934363  
تلفکس: 37932924
E-mail: roshd-esf@res.ui.ac.ir
Powered by DorsaPortal